Στρατιωτικό ταχυδρομείο ###11

Μωράκι μου…

ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΕΝΤΟΝΟΜε προκαλείς… αλλά θα σου εξηγήσω… Ε ναι λοιπόν… είναι μεγάλος… Μεγάλος και μακρουλός. Κάτι σαν τα λουκάνικα Φραγκφούρτης… Και σίγουρα δε μοιάζει με τα λουκάνικα – μπουκίτσες που βγάζουν στα παιδικά πάρτι.

Ικανοποιήθηκες;

Το πρόβλημα όμως δεν επικεντρώνεται στο ότι είναι μεγάλος και μακρουλός. Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να στέκεται συνέχεια όρθιος… Και μάλιστα με τεχνητή υποβοήθηση.

Κατάλαβες;

Όχι, ε; Λοιπόν… το ρόλο του βιάγκρα τον παίζει το χαρτόνι. Ξεκινάς από τον πάτο και σιγά σιγά το βάζεις γύρω γύρω μέχρι πάνω. Με τον τρόπο αυτό παραμένει στρογγυλός και ντούρος. Κι όσο πιο στρογγυλός και ντούρος τόσο καλύτερα…

Δε συμφωνείς;

Καλά, το ‘ξερα… Έλα μου όμως που το πρόβλημα πάλι δεν τελειώνει εδώ. Γιατί εκτός απ’ το λουκάνικο υπάρχει και ο άλλος… Ο στρατιωτικός σάκος ταξιδίου… Που κι αυτός πρέπει να στέκεται όρθιος. Κι ο άλλος, ο Μ71… Ο σάκος εκστρατείας. Κι αυτός όρθιος…

Απ’  ό,τι  κατάλαβες όλα εδώ πρέπει να είναι σούζα. Όλα, εκτός από ένα…

Υ.Γ.1 Μου το δείξανε άπειρες φορές… Πως να βάζω το χαρτόνι… Είμαι όμως ανεπίδεκτος μαθήσεως… Προχθές ο λοχαγός με επέπληξε πως ο σάκος ταξιδίου δεν είναι τετραγωνισμένος. Εγώ του απάντησα ότι η λογική μου δεν έχει τότες πολλές γωνίες. Αυτός όμως με απείλησε ότι θα με κλειδώσει στον θάλαμο μέχρι να μάθω να βάζω σωστά το χαρτόνι. Κι εγώ φυσικά του είπα ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται και ότι θα στείλω επιστολή διαμαρτυρίας στο υπουργείο. Κι αυτός μου έριξε δέκα μέρες φυλακή…

Υ.Γ.2 Νομίζω τελικά ότι δε θα τη γράψει. Άλλωστε, το συνηθίζουν… Μοιράζουν φυλακές για εκφοβισμό. Δεν τις γράφουν όμως.

Υ.Γ.3 Πάντως, το πρόβλημα παραμένει… Το χαρτόνι μου δε στέκεται με τίποτα…

Υ.Γ.4 Υπάρχει όμως κι άλλο πρόβλημα. Δεν ξέρω να διπλώνω τα ρούχα μου και τα βάζω ένα κουβάρι στους σάκους.

Υ.Γ.5 Μου ξηλώθηκε κι ένα κουμπί από τη φόρμα εκστρατείας. Είμαι σίγουρος ότι κανείς δε θα προσφερθεί να μου το ράψει… Μάλλον πρέπει να μάθω να ράβω…

____

Κείμενο: Θωμάς Σίδερης

Σκίτσο: Κούλης Μελάς

Σχολιάστε

