Δίκαιωμα στο όνειρο

 
691E935EAB158C6AAEB622A936B2_h498_w598_m2_cbtxKqRUaγράφει η Tatiana Moutinho | Μετάφραση: Θωμάς Σίδερης | από το μπλογκ que se lixe a troika

 

Θέλω να έχω δικαίωμα στο όνειρο.

Είμαι ένας από τους υπογράφοντες της σύγκλησης της επόμενης διαδήλωσης στις 2 Μαρτίου.

Πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη γράψει, κατά πάσα πιθανότητα καλύτερα από μένα, για το τι τους οδηγεί να συμμετάσχουν στη διαδήλωση. Καταλαβαίνω όλους τους λόγους. Συντάσσομαι με όλους. Οι λόγοι μου είναι επίσης οι ίδιοι.

Αυτό που με ενώνει με όλους τους άλλους είναι απλώς ένα θεμελιώδες ζήτημα αλληλεγγύης. Όλοι είμαστε από την ίδια χώρα αλλά δεν πίστευα ότι όλοι πηγαίνουμε στο ίδιο μέρος. Αλλά ξαφνικά, σταματήσαμε να σκεφτόμαστε πού θα μπορούσαμε να πάμε. Δεν υπάρχει περισσότερος χώρος να σκεφτούμε πόσο μάλλον να ονειρευτούμε.

Προσπαθούμε να ζούμε μέρα με τη μέρα, προσπαθώντας να μειώσουμε τις απώλειες στο ελάχιστο. Αυτό που ζούμε δεν είναι ζωή για κανέναν από εμάς. Θα βγούμε έξω στο δρόμο ανά πάσα στιγμή που χρειάζεται, γιατί η ζωή μας έπαψε να είναι ζωή.

Είμαι σαράντα χρόνων.

Θα βγω στο δρόμο κάθε φορά που χρειάζεται, γιατί έχω μια κόρη και αξίζει μια ζωή.

Θα βγω στο δρόμο γιατί έχω παππούδες οι οποίοι, με δάκρυα στα μάτια του λένε «δεν αξίζω αυτό που ζω» 

Θα βγω στο δρόμο γιατί έχω γονείς που έχουν αφιερώσει μια ζωή με την εθνική υπηρεσία υγείας και που λένε πια «σκοτώνουν τα πάντα». 

Θα βγω στο δρόμο γιατί κάθε μέρα υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν τη δουλειά τους.

Θα βγω στο δρόμο γιατί κάθε μέρα υπάρχουν άνθρωποι που χάνουν τα σπίτια τους. 

Θα βγω στο δρόμο γιατί πλήθος ανθρώπων πλήθος κοιμούνται στους δρόμους. 

Θα βγω στο δρόμο γιατί υπάρχουν άνθρωποι πεινασμένοι. Θα βγω γιατί η δημοκρατία συναντάται επίσης στο δρόμο. 

Θα βγω στο δρόμο γιατί χρειάζεται κάτι περισσότερο από το να γράφεις απλά κείμενα προς δημοσίευση στην ιστοσελίδα της «Γαμώτο η τρόικα». \

Θα βγω στο δρόμο γιατί εκτός από το σπίτι που μου παίρνουν, μου κλέβουν και το όνειρο. ΜΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ. 

One thought on “Δίκαιωμα στο όνειρο

Σχολιάστε

