Αιγινήτειο

Απ’ το παράθυρό μου
ο παχύς άσπρος καπνός απ’ τα φουγάρα του Ναυτικού Νοσοκομείου.
“Έπεσε στη μάχη σαν καλός στρατιώτης”, θα πουν στη μάνα μου
κι ας μην πρόφτασα να μεγαλώσω ποτέ.
Απ’ το παράθυρό μου
η σκόνη του Ελαιώνα και τα μαβιά σύννεφα πάνω απ’ τον Ακροκέραμο.
“Το παράθυρό μου”…
Ο μετανάστης της προηγούμενης ζωής μου
έχει γείρει το κεφάλι στο παράθυρο του μετρό και κοιμάται.
Ώρα έξι το απόγευμα.
Το σιδερένιο καρότσι με τα φάρμακα στο διάδρομο.
Δύο χαπάκια μετά φαγητού και δύο πριν την κατάκλιση.
Τα φώτα του Ναυτικού Νοσοκομείου.
Ο άσπρος καπνός ντύθηκε στρατιώτης και πάει να πολεμήσει στο Μέτωπο.

Θωμάς Σίδερης
Μετρό “Μέγαρο Μουσικής”, 18.01.2016

Σχολιάστε

